Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 58 Vrijdag 13 Juli

Toch besloten om hier te blijven maar goed ook vanmorgen de stad Nevers in, maar het begon direct al met het koepen van een paraplu dus kan je nagaan wat voor prachtig weer het hier is.

Om 10 uur kreeg ik een SMSje van zuster Teresa dat ze wel mee wilden lopen, nu half vijf het regent nog steeds wil ik toch nog even de stad in om boodschappen te doen, maar ik wacht nog maar een uurtje, dus schrijf ik nu maar de envolop vol,

Zo langzamerhand komt het land Spanje in zicht, moet dan eerst nog wel zo'n 800KM lopen, dus wat wil ik nu met Spanje in zicht kan niet eens wegens de regen 2KM ver kijken.

Morgen schrijf ik alweer de 60 envolop vol of ik doe er een briefje in.

Nu tot morgen groeten Anton.

Reacties

Reacties

anneke

Vrijdag de dertiende en dan een bak regen op je pet!!
Nervers is een leuke stad, maar groot als je zere voeten hebt. Ik heb toen bij Bernadette geslapen en ik ben langs de camping gelopen. Zo te zien op de tv heb je nu beter weer. Heb Elly gebeld, en zij mij,maar geen gehoor. We zitten nu in Amerika maar ik blijf je wel volgen hoor!!
Kus van Anneke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!