Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 1

De eerste dag van een camping in Moergestel vertrokken om 12:00uur naar Vessem. Moergestel ligt vlak bij Oosterwijk. De eerste dag doe ik rustig aan naar Vessem is het maar 16 Km. dit was volgens mijn GPS en een beetje.

Tenminste dat dacht ik het werd er maar liefst 25Km en dat viel voor de eerste dag tegen.

Ik moet even zeggen ik was bekaf het juiste adres gevondenlekker gegeten in een restaurant, Wim gebeld, Elly gebeld en na wat vragen en zoeken het juiste adres gevonden.

Van 9 to 11uur beneden veel geprat en morgen om 08:00uur weer lopen naar postel volgens GPS weer zo'n 25Km, haal ik het niet dan maar in het bos slapen, want ik heb tijd zat

Reacties

Reacties

rosemarie

Heerlijk "ik heb tijd zat" Anton geniet ervan en een hele fijne WANDELING. groetjes Jos Roos en de kids

Monique Fijen

Dag Anton,

Je bent weer op weg!
Ik wens je een heel mooie tocht met veel mooie ontmoetingen en belevenissen.
Groetjes, Monique

karin v leuven

Hai Anton , heel veel succes van Tino en Karin en moeder v Leuven

anton

leuk dat jullie met me meeleven in het begin was het erg zwaar maar ik begin er steeds beter in te komen ik vind het fijn om jullie nog even te schrijven wat is internet toch mooi groeten van een pelgrim

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!