Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 126 Zondag 16-9 Temp ±25Graden

Hoogte 714Mtr, Gelopen 23KM, Bewogen 4.5KM/uur N42.50.657 W7.44.874


Heerlijk wandeling ik liep deze dag met een Fransman mee die vroeger in Blaricum heeft gewoond.
Hij probeert ook Santiago te bereiken.
Ik zei ik wik deze dag 25KM lopen dan gok ik dat ik 20 September daar aankom.
Lekker op een rustige manier gelopen dus dat kan ook. Ja je hebt tenslotte de hele dag en wat maakt het uit hoe laat je aan komt.
Het is natuurlijk wel belangrijk om een slaapplaats te krijgen maar als je die hebt en tot nu toe is dat altijd gelukt.

Groetjes Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!