Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 136 woensdag 26-9 Temp 20Graden

Hoogte 27Mtr, Gelopen 22KM, Bewogen 4.8KM/uur N42.52.984 W9.16.301

De laatste dag!!!!


Smorgens om half 10 vertrokken bij mijn slaapplaats, het was een Refugio van 30 slaapplaatsen, waarvan er die nacht maar 1 beslapen was en die was door mij beslapen.
Even 10 uur was ik binnen en goed aangeschoten, ik ging op bed zitten en was mijn oortje weer eens kwijt. (oor apparaat)
Ik zoeken niet te vinden komt morgen wel, zal wel weer in mijn kleren zitten.
Smorgens zoeken niet te vinden toch maar vertrokken, liep weer naar het cafe en vroeg om een grote mok koffie en ik vroeg of ze misschien dat apparaat gevonden hadden?
Ja zei hij en pakte hem en ik was weer de koning te rijk.
Nu dan maar weer op weg rustig aan doen want vandaag zouden Elly en Wim komen.
Ze moesten nog 600KM rijden. De hele dag behoorlijke buien en ik had weer mijn cape over alles aangetrokken.
Wat uitstekent werkte even 2 uur belde Elly op en ik zei ik heb een blauwe cape aan en een paraplu in mijn hand.
Nog geen kwartier later zag Wim me hij stopte even verder.
Vaak loop je hele ende door de bergen en dan kom je ze echt niet tegen.
Wim pakte snel zijn fototoestel en begon mij uit de verte te fotograferen.
Ineens zag ik El staan zwaaien, ja ik er natuurlijk er op af, we zagen elkaar Wim, Elly en natuurlijk mijn persoon in Fisterra.
Ik moest nog een heel eind wandelen voor ik bij Sint Jacob was.



Groetjes Anton

Reacties

Reacties

Petra Kruse

Geweldig ! Gefeliciteerd. je hebt het weer gehaald. Geniet nog van al je belevenissen.
Groetjes

Roos en Flip Timmermans

Hoi Anton,
Gefeliciteerd met deze fantastische prestatie.
Wij zijn 14 september in Santiago aan gekomen en hebben Fisterre niet meer gedaan, wegens andere verplichtingen. De tocht is bij ons heel goed gegaan met prachtig weer. Jij hebt toch nog een hoop slecht weer gehad, lazen we. Heb je al nieuwe wandelplannen ?
Heel veel groetjes en het was leuk je ontmoet te hebben.
Roos en Flip

Anton

hollo Roos en Flip jullie waren toch nog wel op tijd voor de zondag met in de kerk het wierook zwaaijen ik wist dat jullie eerder naar huis moesten van wegen jullie verplictingen ik heb het ook gehaald en ook naar vinisterra en mijn vrouw en een hele goedevriend hebben mij opgehaald vandaag ben ik weer thuis dat voeld ook wel weer lekker aan verderen plannen om weer te gaan lopen heb ik niet maar probeer iederen week een dagje te lopen met kleine rug zak, leuk jullie ontmoet te hebben. misschien tot later groeten Anton

Anton

Petra Kruse
heel leuk dat je me hebt gevolgt van af vandaag ben ik weer thuis.alles is goed gegaan en ik heb het helemaal gehaald tot Vinisterra nu gaat het gewone leeven weer beginnen zal nog wel een dagje in de week wandelen maar ik heb veel te doen zo ge naamd achterstand in huis en in de tuin groeten anton

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!