Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 125 Zaterdag 15-9 Temp ±25Graden

Hoogte 668Mtr, Gelopen 18KM, Bewogen 5.3KM/uur N42.46.993 W7.32.006

Ja, Ja jullie zien het goed nog 190KM te gaan en afgelegd 2601,5 ongeveer.


Dus ik kom waarschijnlijk wel aan de 2800KM dit keer. Leuke dag gehad zeker na 7uur, ik kwam 2 Amerikanen tegen de een speelde accordeon en ik vroeg of ze ook mondharmonica speelde. Dus floot ik een deuntje, toen kwam r een Spanjaard na me toe en zei dat de man achter de toonbank dat wel kan.
Ik gaf mijn mondharmonica aan de man en hij begon te spelen grandioos. Ik heb alles wat daar afspeelde gefilmd. We hebben met zijn alle erg genoten. Nu de laatste loodjes nog even.

Groetjes van een Pelgrim

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!