Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 124 Vrijdag 14-9 Temp ±26Graden

Hoogte 537Mtr, Gelopen 31KM, Bewogen 5.3KM/uur N42.46.414 W7.21.328

Ja, gisteren 7Km gelopen. Wat doe je dan zo’n hele dag. Beetje rond kijken op een bepaald moment kwam ik een man tegen die ik in de ochtend al wandelstokken had zien maken.
Ik kwam hem tegen in een café ik vroeg wilt u een biertje? Dat vond hij wel lekker, na verloop van tijd zei ik tegen hem ik wil wel een wandelstok van u kopen.


Hij zei kom maar mee en ik mocht er een uitzoeken, maar ik wil hem wel betalen.
Neen zei hij je mag hem zo hebben en wat ik ook probeerde hij wilde er niets voor hebben.
Dus ik heb nu een wandelstok voor het laatste eind. Vanmorgen nog 145Km nu nog maar 114Km.



Groetjes Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!