Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 2 Vrijdag 18-5-2012

Na opstaan even praten over gisteren daarna aan de wandel.

Het was heerlijk om te lopen maar ja 400mtr de verkeerde kant op, moet toch kunnen he. Kwam een man op de fiets en vroeg me waar ik heen ging. Natuurlijk Compastela! Hij vertlede dat hij in Deissen woonde en dat hij dat 3 jaar geleden ook gedaan had, hij moest nog een jaar werken en ging dan ook weer doen (en dat komt allemaal door dat virus het Santiagovirus). Op naar Postel het was Zwaar zwaar zwaar, maar toch gehaald en ik zal je vertellen dat ik de (L.A.W.) gevonden heb dat staat voor LANGE AFSTAN WANDELING. Na ongeveer 15KM kwam ik mijn Familie tegen. Rob zei toen ik vertrok dat hij dit keer me niet kwam opzoeken, en daar stond hij dan met Jose met kleinzoondie bij navraag Ryan heet,Elly Angela en Rob niet te vergeten. Na enige tijd gingenze weer en ik ook maar weer op weg nog maar 8Km naar PostelToen ik daar aankwam was die Hans die ik in Vessem zag er ook weer, dat was toch wel toeval he

Nu de Groeten van de Pelgrim Anton

Reacties

Reacties

Petra Kruse

Hallo Anton,

Niet te geloven! Nog een keer. Dan moet het wel heel goed bevallen zijn de vorige keer.
Ik wens je heel veel wandelplezier en een goede reis.
Groet van Petra

anneke

hallo pelgrim, ja het bevalt goed he om een pelgrim te zijn, dat vind ik ook. Ik ben nu in St Leonard de Noblat bij Limoges. Helaas zit het er weer op voor een poos dus doe ik het met jouw verhalen.
Het is bijna te warm om te lopen he, doe het maar rustig aan, je hebt alle tijd.
In Nevers ligt de heilige Bernadette op je te wachten!!!

Groet, Anneke

anton

anneke ikwas nieuwschiereg hoe jij het had gehad vroeg aan el bel haar maar nu je zelf heb gerageert wat ik zeer op prijs stel vind ik leuk en ook dat Bernadette op me licht te wachten wat grappig van je vannacht heb ikgeslaapen bij je goede vriedin al verstond ik haar niet je weet wel in Rocoi daarna tien km omgelopen gr Anton

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!