Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag3 zaterdag 19Mei

Hoogte 12mtr nog maar 1858KM

Ik zit nu ongeveer 6Km voor Mol. Vandaag een hele mooie route gelopen maar helaas wel de verkeerde kant op, dus na 7Km omgekeerd en de goede richting opgelopen dus wederom na 7km eindelijk richting Mol, het wasde route de kemperse vennen. Wel erg mooi maar wel uitkijken voor de prosesie rups. Uiteindelijk toch weer volgens mijn GPS de route gevonden gelukkig maar anders had ik na 3Km de mensen niet ontmoet die me vroegen of ik wat fris wilde drinken, en ik dacht nog als ik hier dan ook nog kan slapen...... Maar nee ik heb het niet gevraagt en zij boden het niet aan, misschien kwam dat dan wel omdat ze morgen een feestje hadden en dat moest dan in de tuin. Want dat past niet in huis 30 man kregen ze en er stond al een tent in de tuin. Morgen verwachten ze slecht weer Regen Onweer maar we zien wel

Reacties

Reacties

tonny jansen

loop ze maar lekker(niet verkeerd anders loop je deze route dubbel)
de groeten en nog veel loop plezier.


tonny en bert

anton

maar dev route dubbel is toch niet erg groetren anton ik zit nu rond roicoi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!