Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

zondag 20 mei

Plaats Heide;

Voor de eerste nacht in de tent geslapen. Gisteravond ging ik om 10:00uur slapen en volgens mij barste de onweer om een uur of drie los, grote klappenmaar niet heel dicht bij. Wel angst aanjagend. Ik lag op een grasveld en eromheen stonden bomen dus lag ik toch wel beschut, maar toch was ik wel bang en probeerde te slapen. De komende dagen wordt het niet beter zeggen ze, maar tot nu toe heb ik daar nog niet veel van gemerkt het was heet maar in de verte onweert het alweer en ik zie veel licht flitsen een mooi gezicht dat wel. Maar nu slaap ik in een groot dennenbos, dus valt er een boom op me dan hoef ik niet verder meer, wel jammer van al die moeite nee ik ben niet weemoedig probeer me alleen wat moed in te praten zo bij dat onweer, ben nu wel aan het wennen dat lopen was eerst erg zwaar maar gaat nu beter.

Reacties

Reacties

anton

Herman heel langzaam komen de berichten toch naar je toe ik kan je nu even schrijven om dat ik op een camping ben en morgen waarschijnlijk ook groeten van mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!