Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

maandag 21-5-2012 dag 5

Hoogte 189 Richting Tienen

HEb je het al gemerkt we zijn aan het klimmen ja ik vindt dat leuk om dat bij te houden, vandaag richting tienen gelopen en wel zo'n 25Km om prezies tezijn 24.59KM in heel erg warm weer Zweten Zweten en nog eens zweten het was wel 27 graden en dat te bedenken dat ze regen en slecht weer tegen me hadden gezegt nou die zaten er er erg ver naast.

Vandaag had ik zin om een kamer te huren maar de vrouw aan wie ik het vroeg zei dat ik dan een stuk terug moest, en je begrijpt het al daar heb ik erg weinig zin in dus ben ik gewoon verder gaan lopen.

Na een bepaalde tijd zag ik een villa staan met een oprijlaan die er niet uitzag dus dacht ik hier moet ik wezen met me hoofd tegen de voordeur aan naar binnen gleuren(kijken) helemaal leeg en wat een mooie villa zeg dat laten ze hier zomaar staan onbegrijpelijk.

Dus hier ga ik slapen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!