Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 6 dinsdag 22-5-2012

Op weg naar Charleroi zou zijn 25.42KM te doen hoogte 91mtr

Het weer ongeveer 25 graden zo weer een nieuwe dag zullen we vandaag ook weer wat beleven???

Afgelopen nacht ging het gelukkig goed al was ik wel een beetje ongerust (bang) het was zo'n groot gebouw en zo vervallen volgens mij hebben ze er zo'n 10jaar niet meer naar gekeken, maar goed vandaag om 7 uur vertrokken. zo vroeg was ik tot nu toe nog niet opgestaan 5 uur al wakker zo maar zonder wekker 6uur eruit gegaan tent opgeruimd voelde droog aan en dan maar weer de wijzers op nul gezet en gaan.

Een hele tijd langs wegen gelopen met een fietspad en na 15 KM kwam ik een man tegen die vroeg Santiago? Ja!

Nu ik weet een hele mooie route voor je als je dat wilbreng ik je er wel naar toe, daarnet heb ik er ook al een heen gebracht een zekere Hans! O die ken ik ook van Postel hij zij wil je meedoen aan een onderzoek met een fototje er bij en 5 vragen beantwoorden, deze persoon bracht me helemaal naar een met volgegoten betonnen pad, daar reed vroeger een trein. In 1968 reed hij voor het laatst en nu ligt het er bij als een voetpad of fietspad. Na 25km was ik het zat en vroeg in het frans of ik een kamer kon krijgen. Ja wel met de vertaalcomputer hoor, maar ze hadden niets?? Geen zin om er nog een te zoeken en zo na 2km kwam ik een plek naast het fietspad tegen en daar ga ik nu mijn tent opzetten half 8 de onweer drijgt groeten Anton

Reacties

Reacties

Patrick en Lili

Charleroi! Dat gaat al weer rap. En je bent niet eens zover van ons vandaan...
Genietse verder Anton!
Groetjes Patrick en Lili

Hans van Dijk

Hallo Anton,

Je gaat goed zo te lezen! Prima en die Hans die toch steeds opduiikt.... :-). Ik ben tot aan Rocroi gelopen en daarna teruggegaan voor een sollicitatiegesprek in NL dat helaas niks is geworden. Ik stuur je deze week je interview per mail en hoop op een reactie.

H groet en hou vol!

Hans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!