Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 7 woensdag 23mei

/even de feiten gelopen 34.12KM het weer 25-27 graden hoogte 83mtr

Zo vandaag dacht ik zal ik het naar Namen halen of niet. Ik had 8KM gelopen toen ik een man tegenkwam op een ligfiets, hij stopte en bij een praatje met hem zij hij ook een zekere 'Hans was tegengekomen, maar die haal jij niet in, maar dat ben ik ook helemaal niet van plan. Maar hoe dichter ik bij Namen kwam geen plekje te vinden om te Kamperen dus maar door lopen. Wel had ik gehoort van de fietser dat je langs de Maas kan logeren. Eindelijk was ik in Namen, trouwens die route die ik loop is de route die Wim op mijn GPS heeft gezet. wim is een heel goede vriend van ons waar wij toch wel 2x per week komen.

Maar ja in Namen niets in me GPS dus toch maar langs de Maas lopen hopelijk en na enig vragen kwam ik bij een jeugdherberg tegen, en wat denk je VOL de schrik sloeg me om mijn hart dus ik kan hier niet slapen. Dan maar weer doorlopen eerst maar even een biertje tegen de schrik pakken en toen zag ik dat ik hier wel kan kamperen dus dat heb ik maar gedaan tentje opzetten en even bijkomen van de lange wandeling want dat was het.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!