Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 9 vrijdag 25-5-2012

feiten hoogte 117 mtr weer warm gelopen 20.57KM

Na een welverdiende dag rust dag 8 namelijk ben ik vanochtend weer vertrokken. Alles gisteren weer opgeladen en geheel uitgerust op pad. In gedachten zat ik er nu alweer over in waar en hoe ik vanavond zou slapen. Ik heb een rustig dagje wandelen gehad met een gemiddelde snelheid van 4.9km/uur, maar met deze warmte is dat heel goed zo uit te houden, vandaag niet veel beleefd. Maar het is wel genieten zo langs de Maas nu weer de groeten van Pelgrim Anton tot morgen.

Dit zijn de overnachtings plekken van de eerste 9 nachten

Reacties

Reacties

Poste de la Poste

Benieuwd waar je precies zit...
Patrick en Lili

Anton,.

beste patrick Lili even snel een berichtje ik zit nu in reims en ga daar dinsdag weer weg en over een maand hoop ik in vezely aan te komengroetjes anton

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!