Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 10 zaterdag 26-5-2012

Hoogte110mtr , gelopen 7.46KM , temp 25 - 30 graden

Vanmorgen vertrokken vanuit Anhee in het bos geslapen bij de wilde dieren, nou ze waren er weer hoor vannacht om3uur ikzelf had me beschermd met een hoofdlamp die liet ik dan even schijnen en even later hoorde je ze dan grommend verdwijnen. Ik vind dat nog steeds enig maar de komende tijd zalik daarvan wel meer merkenwant ik ga nu echt de Gr654 lopen en die is soms Zwaar zeer Zwaar dus niet meer de Sint Jacob route maar de wit rode Route tot Vezely maar dat is wel 800KM lopen minimaal. Even uitrekenen als ik 25Km per dag loop is dat toch gauw 32 dagen lopen, maar dan zit je ook half in frankrijk, zal mij benieuwen. Deze tocht is wel Zwaar maar allicht nog mooier dan langs de Maas lopen Gr tot Morgen. Vandaag ook even bij de Abdij geweest.

Abbaye Notre-Dame de Leffe, Dinant, Namur, Belgique

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!