Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 11 Zondag 27-mei

temperatuur ongeveer 25 graden hoogte 87mtr

Vanmorgen vertrokken uit Dinant, het begon al goed daar ik moest zoeken naar de G654 maar ik kon hem niet vinden op een gegeven ogenblik zag ik de Route 129 richting Vivet.

Wat ik over de stad Dinant kan vertellenis het volgende. De brug in het Centrum is helemaal versierd met Klarinetten daar is namelijk de Klarinet uitgevonden. maar goed ik lopen na een uur of 2 kwam ik een steile rots tegen en jaer waren mensen aan het klimmen geweldig op dat moment. Zie ik ook dat ik ook die kant uit moest gaan, waar zij aan het klimmen waren nou ik op het pad dat zigzagend naar boven ging en steil dat dat was, dat was even goed af zien en natuurlijk later er weer af veel gelopen maar opschieten ho maar, niets en zo zullen er nog veel meer volgen

Reacties

Reacties

Therese

Wat leuk om te weten dat de klarinet in Dinant is uitgevonden! Heb je niet even op die brug op je mondharmonica gespeeld?

goede pelmigrage!Therese

Therese

Moet natuurlijk pelgrimage zijn!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!