Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 12 maandag 28mei

Feitjes Hoogte 120mtr, temperatuur 27-30 graden, N50.06.213 O4.43.949

Vandaag om 7:00uur was ik al aan de wandel maar weer langs de maas lopen, afglopen nacht natuurlijk weer wild gecampeerd dat was nu inmiddels voor de 6de keer.

Vandaag stopte er een auto en ik dachtal die stopt voor mij, en ja de man stapte uit en zij volgens mij Wilt U een stuk meerijden. Nee Meneer dat kan ik niet aannemen dat hoort niet. Zijn vrouw kwam ook al uit de auto en zij zei maar het is zo warm. Maar helaas kan ik zoiets niet aannemen uiteindelijk gingen ze wer verder even later zag ik een restaurand, lekker gegeten tot slot zij de eigenaar dat ik ergens boven kan slapen verderop maar ik kon niets vinden dus de tent in heerlijk.

Reacties

Reacties

Therese

Dag Anton,

Leuk om je verhalen op deze manier te volgen, loop nog steeds in gedachten met je mee!

Groetjes en een goede pelmigrage!! Therese

Therese

pelgrimage natuurlijk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!