Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 13, 29 mei 2012

feiten Hoogte 249 mtr, temperatuur 23-25graden N50.06.430, O4.40.970

Omdat ik 2e Pinksterdag langs de maas heb gelopen, moet ik er vandaag voor boeten. Wat heet boeten? Eerst was ik 2KM verkeert gelopen dus moest ik dat weer helemaal terug lopen, En wat heet dan boeten, midden in een prachtig landschap was ik maar wel weer bewolkt en bij een prima temperatuur dus goed uit te houden.

Afgelopen nacht was ik om 22:15uur al onder zeil en vanmorgen om 07:00uur werdt ik wakker van die heerlijke rust, zo heerlijk rustig was het hier, alles opgeruimden dan weer op weg gegaan de route heb ik inmiddels wel weer gevondenen dat geeft weer veel vertrouwen mooie ver gezichten maar ook klimmen en aan de andere kant weer dalen.

met vriendelijke groet Pelgrim Anton

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!