Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 14 dinsdag 30 mei

Feiten Hoogte 363Mtr, Gelopen 21.4KM Temp. 23graden N50.00.958, O4.38.076

Zo vanmorgen kwart voor acht gaan lopen, heerlijk koel, toch in korte broek T-shirt met korte mouwen gaan lopen. Al snel kwam ik in een plaatsje terecht waar ik kan Foerageren even naar de supermarkt, ja ja ik moet toch ook eten. Ik loop nu de route wit rood de lange afstand is dat en tevens kan ik ook de schelp van Sint Jacob tegen wel fijn dan.

weet je dat je in de goede richting met over gewone wegen maar meest over bospaden, Ik hoop morgen in Rocroi aan te komen dan neem ik even een dag rust, kleren wassen en het stadje even bekijken.

Ik heb ze de hele dag nog niet gehoort, maar nu ik in mijn tent lig, hoor ik niet anders en dat allemaal om 17:30uur in mijn tent. Vogels Krekels enz....

Reacties

Reacties

anneke

Hallo mede pelgrim,

FIjn eh om zo te lopen en ook verkeerd lopen hoort daarbij alhoewel....... leuk is anders, je bent op weg naar Compostela en dan het liefst het meest rechtstreeks.
Ik heb ervaren dat je via de 654 wel 200!!!! km extra loopt van Vezelay tot aan Jean Pied de Port en dat is toch een dag of 8. Dit in vergelijk met andere paden die ook via bos en veld gaan. Het is een soort gele door waar allemaal losse bladen inzitten, per dag een route en beschrijvingen van overnachtingsplaatsen. Wel lastig omdat het zo groot is en toch ook in je rugzak moet.

Doe de hartelijke groeten aan de dame waar we geslapen hebben in Rocroi. en straks aan burgemeester Ruinard.
Ik gedachten loop ik met je mee.

Groet, Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!