Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 15 woensdag 31-mei-2012

Feiten: temp 20graden regen, Hoogte 388Mtr, Gelopen 13.97KM. N49.55.310 O4.31.117

Vandaag loop ik van punt 60 naar punt 65 en dat gaat weer allemaal heerlijk f=door het bos. Heel vaak moet je over slootjes springen of gevaarlijke toeren uithalen, maar ja alles beter dan die grotere wegen. Nu zit ik in de plaats Rocroi waar ik wilde overnachten. Ging naar een hotel en vroeg om een slaapplaats, werdt mij gevraagt of ik gereserveert had, Nee zei ik , dan gaat het niet door, dus ik op zoek naar iets anders een vrouw hielt me aan en vroeg waar ik naar toe ging?

Op een gegeven ogenblik zei ze lop maar met mij mee we gingen naar het VVV of hoe dat ook mag heten hier. En ja wel hoor diehadden wel een kamer voor me, het was wel de kamer waar ik naar op zoek was in 2011 in feb. Hier heb ik samen met Anneke (ook een Pelgrim maar die loopt hem in gedeelte's) hier in dit verblijf wezen overnachten, het is een heel kunstzinnige vrouw. Hier blijf ik maar 1 nachtje morgen 8uur ontbijt en we zouden nu ook nog wat gaan eten.

Ze zei 7 of 8 uur dat vond ik goed het is nu 20:20uur maar ik heb niets gezien dus dat word dan misschien een kiwi die heb ik nog.

Groeten van Anton

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!