Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 16 vrijdag 1 juni

Hoogte 365Mtr gelopen 17Km opgeschoten 5Km temp 20.22 graden N49.54.043 O4.32.061

Vandaag ben ik begonnen om half negen ik moest eerst naar punt 65 lopen van de G564 dus ik moest eerst 2,5 KM teruglopen om de tocht weer op te pakken maar onderweg wist ik dat er een Aldi zat dus maar meteen inkopen gedaan.

Eigenlijk had ik vandaag pas aan mogen komen volgens de GPS want ik moet een beetje op tijd lopen 6 juni mag ik pas in Reims aan komen.

Vanmorgen moest ik toch wel vrezelijk lachen, waarom omdat ik precies om Rocroi heen was gelopen dus 10KM om. Na nog eens 5KM gelopen te hebbenben ik op punt 68 aangekomen, die ik morgen weer ga volgen. Vannacht slaap ik o een camping wat ik toch altijd heerlijk vind. Maar ja het is toch gek dat ik eigenlijk maar %km ben opgeschoten en wat dan nog je maakt zoveel mee onderweg. Vandaag kwam ik nog 2 Pelgrims tegen die waren 15mei vertrokken en wilde ook eind September aankomen. Misschien kom ik ze nog eens tegen.

Groeten en tot 2 juni

Reacties

Reacties

postedelaposte

Stond je op de camping bij Rocroi? En Rocroi zelf ook nog even gezien want dat is een mooi plaatsje!
Als ik dit schrijf moet je dus alweer voorbij Reims zijn.
Het weer zal wel net zoiets als bij ons zijn. Lekker wandelweer, niet te heet.
Benieuwd naar de volgende verhalen!
Patrick en Lili

anton

nee nog net voorbij Reims dinsdag ga ik weer verder de groetjes van een Pelgrim

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!