Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag17 zaterdag 2 juni

hoogte 215mtr, gelopen 26.42KM, temp 25graden, N49.46.842 O4.30.328

Beste lezers vandaag alweer 2 juni, wat gaat de tijd toch hard heerlijk om nog 30 punten op de kaart te lopen om dan Reims te berijken.

Vanmorgen om 7uur opgestaan ik lag dit keer op een camping, wel een fijn gevoel dat er iemand over je waakt. eerst terug gelopen naar waar ik gisteren ben gestopt met de route.

Vandaag moest ik 15Km door het bos lopen, nou dat heb ik gedaan en zoals je hebt gezien ook nog wat meer, ook ik was al bij punt 77 maar door het zoeken van een slaapplaats ben ik nu weer bij punt 76 en de weg kwijt.

Morgen maar weer de weg zoeken ik hoorde dat het morgen gaat regenen en onweren. We zien dat wel tot morgen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!