Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 18 zondag 3-juni

feiten regen regen en regen

Vanmorgen werdt ik wakker met een ingestorte tent, toen ik in de stromende regen buiten kwam ag ik dat er 2 Haringen los waren geschoten.

Nou deze maar weer vast gemaakt. Na een paar uur waaide het zo hard dat ik dacht straks waai ik nog naar Santiago.

Opnieuw naar buiten nog steeds regen en regen 4 grotere haruingen in de grond gezet hopelijk houd hij dat wel.

Inmiddels is het al 2uur dus geen zin om op te stappen dus nog maar een nachtje hierblijven, halen we wel weer in en zo niet dan heb ik mooi pech groeten uit de zelfde positie als gisteren.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!