Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 19 Maandag 4-juni

Gelopen 16.2KM totaal nu 353Km, temp 18 graden, N49.41.861 O4.25.263

Beste lezers vanmorgen werd ik bijna door een koe wakker gemaakt. Ik denk dat hij vannacht was losgebroken, volgens mij werd ik vannacht door hem opgescht=rikt. Gelukkig ben ik om 12uur niet gaan kijken maar hem had weggejaagd met licht seinjalen. Als ik was gaan kijken was ik me misschien wel rot geschrokken.

7 Uur tijd om op te staan dacht dat het prachtig weer was maar dat viel tegen, gelukkig het was wel droog maar als ik naar de lucht keek. Was dat niet om naar huis te schrijven toch wel gedaan dus.

Maar goed toch alles ingepakt en verder gegaan, het ging goed ik vond weer het pad dat ik moest volgen en was blij dat het droog was. Er zat weliswaar een omweggetje in maar daar niet om getreurt of toch wel. Het weggetje ging liep naar een vrij grote weg toemaar na een uurtje toch weer de goede weg gevonden.

Na verloop van tijd moest ik en me rugzak door de bagger en dat was niet mis, uitkijken dus. Soms als het echt niet anders kan tot aan je enkels in de bagger, en dan moet je je broekspijpen zien tot aan me knieen.

Toen maar een hoteletje opgezocht voor 2 dagen

Gr. Anton

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!