Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 20 Dinsdag 5-juni

Hoogte 89Mtr, gelopen22.17, N49.37.148 O4.20.496

$uur en 45 min gelopen, gemiddeld bewogen 4.7Km/uur. Ja vandaag zwaar terrein, door de bossen steil maar wel mooie watervalletjes erg mooi, ik zou er eigenlijk 2 dagen in het hotel slapen maar het is er maar 1 geworden, ik werdt om half drie al wakker allemaal enge dromen dat mensen aan het verbouwen waren en dat ik een steen op mijn hoofd kreeg. En iemand anders ook hij een gat in zijn kop en ik ook maar ik vond het niet de moeite om het te laten hechten,dus het was te warm in me kamer, klopte ook wel want ik had de verwarming aan en geen raam open gezet.

Gisteravond nog een jong stel daar in het hotel diemij hier en daar wat voor mijn regelde in het Frans. Ze waren zijn samen op de fiets door Frankrijk en gaan met een week weer naar huis. Ze sliepen op een Camping in de buurt, toen ze weg waren kwam er nog een andere vrouw vragen of ik een Nederlander was, Op de Camping had ze gehoort van een vrouw dat ik daar was en ze vertelde ook nog dat ze op de camping iemand gesproken had die al 70 jaar is en het ook liep, maar vertelde ze hij had het zwaar, en die vrouw vertelde dat de eerste 20 dagen erg zwaar waren.

En ja dat heb ik zelf ook gemerkt, maar vandaag had ik heerlijk gelopen en vannacht weer wild kamperen.

Groeten en tot morgen

Reacties

Reacties

Therese

Kan me voorstellen dat het zwaar is, loop nog steeds in gedachten mee!! Goede pelgrimage, ThereseX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!