Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 21 Woensdag 6-juni

18 graden 18Km gelopen N49.31.760 O4.14.683

Zo gisteren om half 9 de tent in, half negen dat betekent 20uur 30 en net in de tent begint het meteen te regenen, dus mooi op tijd het regende ook behoorlijk hart.

Maar ik lag lekker droog en dacht alles wat er nu valt valt morgen niet, en smorgens om half 5 regende het nog steeds van de lucht, vandaag mooi rustig aan doen, want ik mag niet voor 9 juni aankomen in Rijms, dus rustig aan. In de middag een pittige bui drijf en drijf nat was ik, mijn rugzak was ingepakt en ik ging met mijn regenjasje in de berm van de weg zitten, wat een hoosbui.

Toen hij over was had ik kramp in mijn tenen van het op me hurken zitten, maar wat was ik aan alle kanten nat en even later scheen vrolijk zon dus proberenalles te drogen en maar weer lopen. Na een uurtje lopen zag ik in de verte een rode stip, ik dacht wat is dat en nog eens kijken het lijkt wel een wandelaar dus na nog een uurtje achtervolging liep de individu de zelfde richting op als ik en kwam ik steeds dichterbij. en jahij was net even gaan zitten en van een afstand zei ik bonjour en hij ook en even later dag hallo, wie ben jij even wat over en weer praten en we kenden elkaar nog van Postel 19 dagen geleden. We liepen samen naar een dorpje waar we gratis konden slapen, gezamelijk eten gekocht en een maaltijd samen genuttigt met een fles champagne nou ja bubbels echte Champagne kost veel meer.

groetjes Jan en Anton

Reacties

Reacties

Therese

Wat een leuk verhaal en gezellig voor jullie beiden na al die regen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!