Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 23 Vrijdag 8-juni

hoogte 84Mtr Gelopen 21.25KM N49.15.221 O4.01.993

Zo vandaag maar eens kijken of we Reims kunnen bereiken.

We liepen niet volgens de pijlen maar we kenden de weg wel redelijk goed vinden al moesten we vlak voor Reims een stuk omlopen omdat ze aan een viaduct bezig waren.

Eerst nog een stuk voor niets omgelopen en uiteindelijk hadden we het toch gevonden.

Ik heb het steeds over 'We' een zekere Joan uit Amsterdam was ik tegen gekomen die ik ook al in Postel was tegen gekomen. Zij vertrok van Amsterdam. Ze gaat nu naar Vezilij lopen met een boekje uit de Kathedraal en die tocht is 140KM korter maar ik doe dat niet.

Groetjes Pelgrim Anton.

Reacties

Reacties

Anneke

Hoera, de eerste mijlpaal is bereikt! Leuk om te lezen dat het goed gaat en jammer dat het weer niet meezit. Gelukkig beinvloedt het je humeur niet.
Er leiden vele wegen naar Santiago dat zie je maar weer, ik ben een beetje van recht toe recht aan maar wel genieten onderweg. 2500 km of meer is voldoende toch om een aflaat te verdienen?
Loop lekker door de Champagne en in Chablis even een wijntje he, dat hoort er ook bij.
Let daar goed op de bordjes, bij mij liep het juist daar in de bossen helemaal mis.

Kus, Anneke

corry de haan

Hallo Anton,Chapeau voor de 2e maal weer al die kilometers!
Nieuwe mensen,nieuwe indrukken,geniet van dit alles!Ben via Anneke op je blog gekomen.Ga je zeker volgen.Nog heeeeel veel mooie wandeldagen.
Gr.Corry de Haan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!