Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 24-25-26 zaterdag zondag maandag 9-10-11 Juni

9 juni

Vandaag om half 8 ontbijt, daarna plannen gemaakt wat we vandaag zouden doen, dit werd de Champagne kelders van Mumm bezoeken. Intressant ze hebben wel 25KM aan gangen gevuld met Champagne en dat 15Mtr onder de grond. Daarna zijn we inkopen gaan dioen en savonds gegeten bij de Hibanees? wat was dat lekker en helemaal niet duur zo'n 15 euro per man. De oudste Champagne die daar lag kwam uit 1883.

10 Juni Rustdag

Half 8 opgestaan en Joan uitgezwaait na eerst nog even ontbeten te hebben. Al wijn spullen moesten gewassen worden. Maandag blijf ik ook nog een dagje om Reims te gaan bekijken.

11-juni Rustdag.

Vandaag me laatste rustdag dan ga ik weer lopen en avonturen beleven denk ik. Ik denk dat ik al behoorlijk ben afgevallen toen ik begon kon ik mijn riem net aan op het derde gaatje krijgen en nu al op het 6e gaatje, terwijl ik toch probeer goed te eten. Toen ik dit schreef was het alweer me 25ste dag en ik moet er nog wel een paar

Groeten en tot morgen tot Dinsdag

Reacties

Reacties

karin

25 km aan gangen vol met champagne ??? zohee dat is niet mis!!
Neem je een flesje mee?! Veel succes op je reis , en ik hoop op beter weer.. Hier is het ook niet veel soeps hoor... Nou ja nu schijnt de zon vandaag maar je waait uit je T-shirtje .. Moeders zit wel lekker in de tuin , maar ze moppert wel af en toe een beetje...! Nou groetjes hoor , Tino Karin en moeder van Leuven

Tonny Jansen

hallo Anton

Tonny moet naar het ziekenhuis om gedotterd te worden.
geen paniek niets ernstig hoor.
je hoef je voetreis er niet voor te onderbreken.


Groeten Tonny en Bert (loop ze nog lekker)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!