Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 27 dinsdag 12-juni 2012

gelopen 24KM Vandaag softdag 1

Om half 7 doezen en daarna lekker eten en voor dat ik het wist of erg in had was ik om 8 uur al aan het lopen. goed weer en ik had er zin in na 3 dagen rust. Ik wist al waar ik moest starten want dat hadden we samen ik en Joan uitgezocht, althans dat dachten we. Want na ongeveer 12 Km te hebben gewandeld, kwam ik in een groot bos en geen wit / rood meer tegen dus ik terug naar het stadje waar ik het laatst door was gekomen het stadje Merfy. Ik liep even omhoog en daar zag ik een Marie. Dus ik naar binnen, maar ja we begrijpen elkaar niet taalbarjerre, maar ze deed al het mogelijke op de computer, intussentijd belde ik Elly op om te vragen of ze op mijn mobiel wat geld wilde zetten, maar ze zei dat ze geen tijd had, dan maar Wim bellen, die weer even met die vrouw belde en mij later weer het verhaal vertelde aan mij. En daar ging op dat moment de telefoon 3x over, later toen ik buiten was zag ik dat het een gulle gever was die mij anoniem geld had geschonken. Ik dacht wie is er nou zo gek op me.

Later toen ik weer terug gelopen was naar Reims belde Elly me en vertelde dat zij dat gedaan had, maar dat de pagina veranderd was en dat zij dan geen SMSje meer kreeg, dus opgelost.

Morgen 13Juni gaan we weer een nieuwe poging wagen nu hopelijk de goede kant op.

Vanuit Reims de groeten en tot Morgen. Maar we blijven lachen hoor Rondje van 24KM.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!