Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 28 Woensdag 13-juni

Hoogte 168Mtr Gelopen 27Km Temp 15gr N49.08.750 O4.09.950

Zo beste lezers vanacht maar weer eens wild kamperen.

Vanmorgen zag ik de bui al weer hangen, bewolkt en motregen. Toen ik dacht dat het droog was ben ik op weggegaan, en het ging veel beter dan gisteren.

Maar er sloop natuurlijk weer een foutje in ik dacht dat ik de D9 zou lopen maar na enige tijd liep ik toch verkeerd. Teruglopen had ik geen zin in dan maar hopen op een zijweg en die kwamer. Ik zei 27Km waarvan 15Km om maar ik ben er toch gekomen en morgen ga ik weer verder.

Groeten van een Pelgrim

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!