Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 28 Donderdag 14 Juni

Hoogte 80Mtr Gelopen 21Km Temp tussen 20 en 25gr N49.02.214 O4.11.392

Vanmorgen kwart over zeven op even over achten aan de wandel dwars door de weilanden om nummer 123 te vinden. Goed zonnig weer maar in de middag word het gras pas echt droog en daar stonden we dan aan de zijlijn van de Thalys ik heb hem op de Camera opgenomen. Wat een snelheid en dan loop ik maar wer door. Ben bij 127 gestopt en ga weer wild Camperen.

en dat doe ik dan ook met een matje een soort zitlap die ik 2 jaar geleden van Patric kreeg en waar ik iedere dag veel plezier mee mag hebben. Het ziet er niet uit maar makkelijk om mijn tent op te rollen dan met mijn knieen erop het is echt een geweldig ding, Patric nog bedankt.

Reacties

Reacties

postedelaposte

Leuk om te horen Anton!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!