Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 30 vrijdag 15-juni

Hoogten 80 Mtr temp 22gr N48.58.731 O4.21.470

Niet iedere dag wil ik het zelfde vertellen, want dat word saai, daarom schrijf ik nu iets heel anders.

Laatst was ik op mijn reis en ik dacht ik ga eens patat eten met een hamburger, maar ik moest wel even tot 18:00uur wachten, goed dat gedaan daarna ging ik weer naar buiten.

Na een tijdje zag ik mensen in en uit gaan in een gebouw en boven de deur stond masasje, ik dacht dat wil ik ook wel en ging naar binnen. Ik wist helemaal niet wat me te wachten stond dus vroeg ik aan het meisje aan de balie, Kan ik hier worden gemasseert? Ze vroeg zich af en vroeg dus waar wil u gemassert worden? Ik zei en wees naar me rug, ik moest maar even in de wacht kamer gaan zitten. Na een tijdje zei ik het zal mij benieuwen! Naast me zat ook een vrouw en die legde uit.

Ze vertelde dat ze uit Vlaams Belgie kwam en dat ze zich hier liet behandelen, ik zei ik heb erge last van me schouder en rug en dat ik die even wil laten masseren. Maar zo werkte het natuurlijk niet er kwam even later een jonge dame die tegen me begon te praten en die andere vrouw naast me vertaalde het voor me. Het slot van het liedje het ging natuurlijk niet door, maar de vrouw die het vertaalde bleek iemand te zijn van het Europese parlement en dat wilde ik even aan U kwijt. (deze gebeurtenis heb ik meegemaakt in Namen, maar toen was er geen ruimte voor dit verhaal

Vandaag 15 Juni de 501KM gehaald.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!