Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 31 Zaterdag 16-juni

Hoogte 83Mtr gelopen 19.5Km 16gr hele dag regen N48.52.356 O4.27.170

Ja ik had weer eens heerlijk nachtje in een Hotel, dat was weer even genieten. Wat ieder mens als gewoon beschouwt 'HOEZO'. Nou vanmorgen stond ik op en ja hoor Regen, dus maar rustig aan doen. toch maar om negen uur gaan lopen en heb geslapen in de plaats Chalons-en Champagne eerst maar even nummer 37 opzoeken op de GPS, daar hoefde ik niet lang naar te zoeken en onderwijl ik daar naar toe liep kwam ik een supermarkt tegen. Dus voor 2 dagen, melk, brood, paprica, komkommer, 2 Sinasappelen geleerd van Joan en Cola gekocht , pindaas vergete. Fijn lekker lopen in de regen en goed uitkijken dat je niet valt door de zeer glibberige wegen langs de Conde Sur Marne. Het hele stuk van 20KM heb ik niet gelopen maar ook stukjes gegleden. Mijn broekspijpen zijn aan de binnenkant tot aan mijn knieen met blubber besmeurt. En toen ik mijn tentje opzette zag ik nog dat een broekspijp een gat in gesleten was, ik ging snel mijn tent in eerst even mijn schoenen uitgedaan die mogen vannacht even buiten slapen, ze staan wel droog hoor. wat ik even nog moet vertellen dat is dat ik gisteren de 500KM grens gepaseerd ben dus hoef ik er nog maar 2000KM eitje.

Pelgim Anton groet u en tot morgen.

Reacties

Reacties

karin

Naah!! eitje! Nog maar 2000 km...... Kan het me niet voorstellen , maar das een ander verhaal. Heel veel succes , en ik hoop dat het wat beter weer wordt , al die kleffe kleding wat niet droogt is niet zo lekker he?
Gisteravond was het hier ook ff noodweer, de straten stonden blank, maar hier in Haarlem viel het nog mee.
Veel succes weer met verder lopen , groetjes Tino Karin en moeders v Leuven

Elly

het is vandaag 26 juni en ik heb gezien dat je een mooie slaapplaats heb liefs Elly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!