Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 32 Zondag 17-juni

Hoogte 113Mtr Gelopen 17.5Km gemiddeld 5.2Km/uur N48.48.146 O4.36.916

Gisteren regen en vandaag weer volop zon. Gr65 weer gelopen ook weer eens verkeerd maar ja zo zie je nog eens wat en ik heb de hele dag de tijd dus maar weer 3Km terug lopen en op een bepaald punt ben ik in het weiland gaan zitten om al mijn spullen te drogen. En als je denkt korte mouwen korte broek nou dan heb je het mooi mis.

Wany dan kom je weer eens in een bos terecht en dan weet je niet waar je slaan moet om ze weg te jagen want als je even niet oplet prikken ze je overal zelfs door je broek of blouse heen.

Ik heb weer een mooi slaapplaatsje gevonden, maar door de warmte kan ik pas tegen 9:00uur mijn tent opzetten. En om half 10 lag ik heerlijk in me tent lekker he kamperen!

Gegroet en tot morgen Gr.Anton

Reacties

Reacties

karin v leuven

ik zou maar een bad nemen in dat antimuggen spul, autan of zo! succes hoor..........

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!