Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 33 Maandag 18-Juni

Hoogte 91 MTr Gelopen 16KM gem 5.1Km/uur regen N48.43.550 O4.33.677

Vanmorgen in de stromende regen tent in pakken wel eens gedaan? moet je eens proberen !

De moed zakt in je schoenen maar ik moet stug doorgaan niet dat ik nu zo goed ben, maar ik moet wel verder was bijna klaar en toen begon het toch te hoozen, dus alles gauw onder het grondzeil geschoven en zelf stond ik er bij als een verzopen kat hopend dat het gauw droog zal worden. Gebeurde niet dus toch maar verder inpakken, want ik kreeg steeds meer trek in eten en de grote stad was in de buurt. GR65 wat een prachtige route tocht is dat als je denkt dat zal wel recht door gaan, moet je juist links af. Tegen de muggen heb ik een spray gevonden geweldig spul ik ben nog niet gestoken zinds ik het gebruik.

Groetjes van een kletsnatte Anton morgen hopelijk beter.

Reacties

Reacties

karin v leuven

ah! toch iets tegen die k muggen gevonden gelukkig. En wel eten hoor anders word je weer zo mager net als de vorige keer. En dat is niet de bedoeling toch? Ik had niet gedacht dat het zulk slecht weer daar zou zijn.Ok hier in Holland ... maar in Frankrijk ... denk ik aan de zon.Ik zal hem roepen voor je. Groetjes karin

je zusters

hallo anton

wij zijn vandaag met ze vieren naar de floriade in venlo
hebben bij tonny geslapen dus konden we vroeg op pad.

de groeten van je zussen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!