Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 34 dinsdag 19-6

Hoogte 100 gelopen 13KM N48.39.909 O4.36.000

Ja vandaag weer niet veel gelopen als ik een Camping zou vinden was ik al blij maar in het gedeelte waar ik wandel kom je er geen een tegen. Toch is het een hele mooie route waarvan ik veel geniet.

Maar wandelaars die ook die route lopen ben ik er pas 1 tegen gekomen en het is nog wel de Gr65. Maar het geeft niet ik vermaak me goed. Gisteravond jammer dat ik me camera niet bij me had zat ik op een soort duiker even bij het snel stromend water te genieten van de avond.

Op een gegeven moment dacht ik dat ik een dode kat zag langs drijven maar het bleek 2 otters te zijn, O wat vond ik het jammer dat mijn camera even verderop lag zo'n kans krijg je maar 1 keer.

Groetjes Pelgrim Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!