Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 35 woensdag 20-juni

Hoogte 139Mtr gelopen 26.9KM gemiddeld 5.3Km/uur N48.30.611 O4.37.599

Gisteravond zette ik me tent al snel op om half vijf en even later dacht ik al een druppel te voelen en nog een en nog een, Dus was ik erg blij dat me tent al stond, wel met het gevaar dat er iemand kan komen.

En ja hoor er kwam iemand met de auto. Hij reed even voorbij mijn tent en stopte, ik had me schelp al opgehangen hij vroeg waar ik naar toe ging, ik lag wel vlakbij de Gr65 uiteindelijk. Ik zij naar Loerdes, Sand-Pied-de-Roord - Santiago de ca=ompastella en dan de laatste 110KM naar Vinisterra.

Hij vroeg nog wat me leeftijd was hij was 58 en ik 65. Daar keek hij vreemd van op. Wat zal die gedacht hebben, ik heb nog meer te vertellen maar het blaadje is vol.

Groeten Anton

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!