Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 36 Donderdag 21-6

Hoogte 123Mtr Gelopen 25.3Km gemiddeld 5.2 N48.27.464 O4.29.623

Als ik dit schrijf regent het en onweert het, net als bij jullie.
Op deze dag heb ik mijn toevlucht genomen in een boomgaart bij mensen die ik niet kan.
Als ze straks thuiskomen worden ze geconfronteerd met mij en dat is schrikken voor hun.Toen ik hier kwam waren alle luiken dicht alleen aan de achterkant waren er een paar open.
Geen auto niets dat er op leek dat dat ze thuis zijn, ik was blij met dit plekje.
Toen ik me tent opzetten regende het al behoorlijk en het moet toch gek gaan als ik de nacht niet kan doorbrengen.
Groeten aan al de lezers die mij steunen Anton!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!