Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 37 Vrijdag 22-6


Hoogte 152Mtr Gelopen 26Km gemiddeld 5.4 N48.21.695 O4.31.445

He He ik lig eindelijk weer in me tent, vanmorgen was ik al om half acht gaan lopen wat een lange dag.
Nu om kwart voor acht lig ik er pas weer in omdat de mieren bezit genomen hadden rugzak, ben nu weer een aantal KM dichterbij Vezeby gekomen.
Maar ik vind het maar niet opschieten, waarom niet ik wil me douchen, dat is hetgene dat ik toch wel erg mis.
Maar vandaag had ik een lichtpuntje, jullie weten ik loop op de
GPS apperaat waar de tocht instaat, ik dacht in een bepaalde stad laat ik eens winkelen invoerenen ja hij gaf mij het dichtsbijzijnde winkelcentrum, en daar kon je toch veel kopen, maar ik niet alleen wat ik echt nodig had en dat is al moeilijk
Groeten Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!