Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 38 zaterdag 23-6

Hoogte 142Mtr Gelopen 3Km N48.20.994 O4.31.606

Ja Ja je ziet het goed maar 3KM gelopen als ik gisteren mijn GPS beter had ingesteld had ik eerder bij deze camping geweest, maar die dag had ik al 26Km gelopen en je vraagt je dan wel af wat voor soort Camping zou dat zijn.
Zou ik er alleen maar kunnen staan of zou er veel meer wezen, nou er was veel meer te doen.
Lekker douchen, haar weer lekker wassen en in orde brengen, andere mensen spreken en een paar dagen hier blijven.
Want volgens de GPS loop ik toch nog te snel want 9 juli mag ik aankomen in Vezelay, en dat is per dag zo'n 7 of 8 punten maar dan moet je wel minimaal 25 KM per dag lopen.
Groeten van Anton

Reacties

Reacties

anneke

Ha die Anton,
Nou, zo te lezen lig je alweer voor op je schema. Jammer dat het weer niet meewerkt.
Het lijkt inderdaad niet erg op te schieten in Frankrijk. Zelf denk ik dat dat komt omdat je zo alleen loopt. Maar je loopt door de Champagne en dat is een prachtige streek, geniet er maar van.

Lieve groet, Anneke

Jan Hoekstra

Anton,
We volgen je reis verhalen en je bevindingen.
Geweldig hoe je dat allemaal voor elkaar krijgt.
Er is maar één woord voor RESPECT.
Houd vol en sterkte van ons gewenst.
Nel en Jan Hoekstra, IJmuiden

FredTeunissen

met pensioen niet voor jou , lopen en je leven dat je achter je hebt , als als die stappen van de dag be mediteren < overdenken > en je weet het is goed Aurora&Fred

Cor Giesberts

Hallo Anton

Ga je niet te snel want we willen je onderweg nog ontmoeten.
1 September vertrekken wij ook richting Santiago.
Met de trein naar Bordeaux en dan op de fiets verder.
Dus als alles goed gaat zien we elkaar vlakbij Santiago.

Tonny -Theo-Diependaal

Hallo Anton
Eindelijk kan ik de bewondering naar je uitspreken wat je weer presteert ,kon niet eerder reageren laptop kapot +ziek zijn ,al je verhalen nu gelezen wat een kei van een kerel ben je ,we wensen je alle kracht toe ,om je doel te bereiken Toi toi Tonny Theo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!