Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 43 donderdag 28-6-2012

Hoogte 268Mtr gelopen 23Km gem 5.1 km/uur Temperatuur 30 - 35 graden N48.03.751 O4.18.897

Wat ik jullie nog moet vertellen voordat ik mijn tent in ging liep ik nog even wat heen en weer en ja hoor ik zag het goed een hele mooie vos, na een tijdje zag hij mij staan en liep zodra hij begreep wat het was direct het korrenveld in.

Natuurlijk weer geen Camera bij me.

Van morgen was ik om half acht alweer de paden op en de lanen in, na 8 Km kwam ik in Bar S'Seine daar even koffie drinken, boodschappen doen en even rond kijken, even lekker relexen daarna weer verder gelopen na een poos begon het zachtjes te regenen nog een tijdeje door gelopen om vervolgens mijn tent maar weer in de natuur op te zetten.

Vriendelijke groet anton

Reacties

Reacties

anneke

Ha die Anton,
Heerlijk he zo'n tent het is een echte uitkomst.
Fijn dat je ook een plaatsnaam noemt dan heb ik een beetje een idee waar je bent.
Geniet ervan, kus, Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!