Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 44 vrijdag 29-juni 2012

Hoogte 213Mtr gelopen 31.64KM Temp 20-25graden gemiddeld 5Km/uur in de buurt van Etourvy

Afgelopen nacht eindelijk een plaats gevonden in een vrij groot bos er waren vele grote bomen omgehakt en het struikgewas ontnam het uitzicht op de weg.

Ik zie wel of er zwijnen op me af komen en dan laat ik ze schrikken met me zaklantaarn, om ongeveer een uur of half tien begon het te omweren en om ongeveer half elf gebon het te storten, maar ik heb er weinig van gemerkt.

Smorgens weer vroeg op en de hele dag gelopen maar de laatste 8Km niet meer volgens de route gelopen, want ik moest eten, drinken en stroom hebben en dat heb ik ruimschoots in een la marie kunnen bemachtigen, morgen nog een ontbijt en dan op weg naar Tonnerre!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!