Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 45 Zaterdag 30-juni 2012

Hoogte 136Mtr Gelopen 27.45Km gemiddeld 5.1Km/uur half bewolkt plaats Tonnerre

Zo na een lekker ontbijtje wwer op stap ging de route weer lopen zoals gebruikeleijk tenminste dat dacht ik! Na ongeveer een uurtje of 3 gelopen te hebben nam ik de verkeerde afslag, en ik dacht nog deze is goed, maar regelrecht verkeerd dus kwam ik in een bos terecht en moest me een weg banen door het struikgewas en wat door me heen ging misschien wel wilde zwijnen brrrrr., maar ik heb ze niet gezien. /maar als ik ze hoor gaan de rillingen door me heen zelfs overdag.

Na een paar uur was ik weer op de route ja dat dacht ik want ik heb geen zin om langs een weg te lopen van D444 veel te druk..

Ik kwam in een dorp en vroeg aan een vrouw heeft U wat water voor me, dat is goed (dit zijn dorpjes waar je niets kan kopen of krijgen er is dus werkelijk niets.) deze vrouw ging een plaats op en ik er achter aan ze gaf me 2 flessen van een half liter gevuld met water.

Ze vroeg me of ik ook wat wi;lde eten, nou graag en zo heb ik bij haar gegeten wijn gedronken koffie gedrokken, ik vroeg haar of ze er iets voor wilde hebben, dat wilde ze niet toen heb ik iets gespeeld voor haar.

Ze had een dochter van 16jr een zoon van 11, zij zelf was 41 en haar man is 48 jaar.

Zo zie je maar je kan de taal niet maar toch kom je achter een heleboel dingen

Groetjes van een Pelgrim de wijn begint te werken.

Reacties

Reacties

anneke

Lieve pelgrim,

Ja het is echt een plek om te verdwalen dat heb ik ook in die buurt gehad.
Er zit trouwens wel een boerderij met everzwijnen daar in de buurt, als het goed is kom je er langs.
Tonnerre en Auxerre zijn leuke plaatsen om te bekijken en om weer even op adem te komen want er zijn volop winkels.

Groet, Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!