Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 47 maandag 2 juli

Hoogte 136Mtr gelopen 17.1Km gemiddeld 5.7km/uur N47.48.758 O3.48.404 in de buurt van Chablis

Zo dat was dan weer even een ingeplande rustdag, kon natuurlijk weer eens de weg niet vinden, dus op zondag moest het thuisfrond weer even bijspringen via de coordinaten dus vanmorgen om 8 uur op pad gegaan eerst de ene kant op en toen langs een vrij drukke weg , daarna richting tonnerre Centrum opgezocht en het punt wat Wim en Elly me verteld hadden.

Eerst de D944A toen de D944 en daarna moest ik de D35 volgen maar nee hoor ik vervolgde me pad naar de plaats Auxerre. Ik kwam in een dorp na 16Km gelopen te hebben het dorp Chablis en ik kan kamperen en kwam hele leuke mensen tegen,

Morgen weer verder groetjes Anton

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!