Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 48 dinsdag 3 juli

Hoogte 101Mtr Gelopen 31.38Km gemiddeld 5.7Km/uur temp 25graden N47.44.788 O3.35.380

Vandaag weer een bewogen dag gehad. Gisteravond met mensen van de Camping lekker gebarbecue! was erg gezellig maar om 10uur toch maar me tent opgezocht het was erg warm dus bijna zonder slaapzak geslapen maar om een uur of 4 werd het toch frisser.

Om 10 over half acht weer gaan lopen, van Chablis naar een grote plaats die Auxerre heet. Uiteindelijk daar dik voorbij gelopen maar in de stad even batterijen gekocht voor de GPS.

Het is hier een prachtige omgeving, en wat ik nu toch zo gek vind is dat ik blaren had de eerste 100Km en nu al 800Km heb gelopen en geen blaren meer heb gehad, ik hoop over 2 dagen in Vezelay te zijn aangekomen.

Gegroet uit Champs-sur-Yonne

Reacties

Reacties

karin

Haha de blaren zijn weg omdat er nu een dikke laag eelt voor in de plaats is gekomen denk ik?
Nou ja mooi toch. Blij dat het goed gaat, ondanks af en toe de weg kwijt.. Ah joh, jij ziet nog eens wat van de wereld toch??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!