Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 50 Donderdag 5-juli

Hoogte 134Mtr Gelopen 17KM gemiddeld 5.1Km/uur temp 20 graden N47.34.712 O3.46.633

Vanmorgen werdt ik wakker om 6 uur en ging er meteen uit, want ik had een lange trip en van horen vertellen steil. Maar alles zal weer anders worden, 7 uur koffie bij de buren. Nou dat is toch geweldig die mensen daar zo'n hele zomer daar en af en toe naar huis en dan hier lekkere uitstapjes maken.

Even om half acht ging ik weg in het begin ging het goed tot op het moment dat ik weer eens in een groot bos verdwaald was, wat doe je dan dan kijk je op je GPS en maar hopen dat er een uitweg komt, ik denk altijd die weg blijven volgen die je voor die tijd al gelopen hebt.

Maar dat komt niet altijd goed uit dit keer wel gelukkig, ik was weer helemaal gekomen bij de rivier en daar kwam ik dan weer een stadje tegen met de wit rode route.

Na een tijdje die weer gevolgd te hebben bergje op en bergje af steil naar beneden over een afstand van 100Mtr ik moest me overal aan vast houden om niet naar beneden te glijden, wat een ramp maar ik ben er weer gekomen, weer een dorpje met eetcafe daar heb ik zo'n anderhalf uur gezeten en toen ik weer op weg wilde gaan het was nog maar 17KM begon het te onweren en te regenen.

Ik was vlak langs een camping gelopen dus ik terug ik kreeg voor 4euro70 een heel leuk clubhuis, morgen weer verder dan hopelijk Vezelay

Groetjes Anton.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!