Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 54 Maandag 9 Juli

Hoogte 188Mtr Gelopen 16.76KM Gemiddeld 5.1 N47.15.569 O3.38.633

Zo vandaag niet erg veel meegemaakt behalve dan dat ik uiteraard maar 2x verkeerd gelopen ben, maar dat vindt ik niet zo erg, moet ik maar beter opletten toch.
Zit weer eens op een Camping zie foto, morgen weer vroeg op pad momenteel goed weer om te lopen al drijgt er soms wel wat onweer.
Groetjes en tot Morgen Anton.

p.s. Zit nu vlak bij Chitry-les-mines

Reacties

Reacties

Tonny Theo

Hoi anton ik wou dat ik eens stiekem om een hoekje kon kijken wat jij per dag beleefd ,natuurlijk lees ik je verhalen ,maar toch de werkelijkheid !!!!!beleef jij zelf ,we wensen je nog heel veel mooie k.m.
Lieve gr Tonny Theo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!