Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 55 Dinsdag 10 Juli

Hoogte 240Mtr gelopen 32KM gemiddeld 5.4 N47.10.612 O3.20.249

Vanmorgen om 7uur was ik al aan het lopen en daar zou ik de hele dag mee bezig wezen, heel veel langs de D977 gelopen niet echt plezierig maar het kan zeker niet anders, wel lekker opgeschoten.
En door dat erg vele lopen heb ik wel een wijntje verdient al zeg ik het zelf, en ik vermoed door dat vele lopen voel ik het wijntje goed zitten.

Morgen maar weer verder schrijven ga nu heerlijk van mijn bedje genieten
Morgen hoop ik in Neuvers te zijn of net iets verder ik lig geweldig op schema.


gegroet en tot morgen.

p.s. ben nu in premery

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!