Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

dag 57 donderdag 11 juli

Hoogte 17 bewogen 33KM gemiddeld 5.4 tot de middag regen N46.58.912 O3.9.615

Hoogte 17 bewogen 33KM gemiddeld 5.4 tot de middag regen N46.58.912 O3.9.615

Afgelopen zondg in Vezelay en nu alweer in Nevers op de Camping, deze ligt aan het einde van de stad, dus moest ik ook nog de gehele stad doorlopen en me voeten deden al zo zeer, Vandaag toch maar rustig aan doen, gisteren geen puf meer om te schrijven, dus dat doe ik vandaag dan maar. ]]

Vandaag maar kijken voor niewe hakken geld halen en kijken voor nieuwe sokken en niet te vergeten om naar Bennardet te gaan , schijnt dat ze hier geboren is en nog even naar een soort VVV kantoor gegaan.

Nog een klein nieuwtje mijn broekriem zit nu op het zevende gaatje, toen ik begon op het derde dus mijn buikje is weg.

Groeten Anton

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!