Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 60 Zondag 15-7 droog weer

Hoogte 178Mtr, Gelopen 24.23KM, gemiddeld 5.2Km/uur, N46.45.563 O2.42.867

Vandaag zo iets mee gemaakt! Rijden een Pa en Ma met 3 kinderen,even gedag gezegd ze reden verder na 1Km viel 1 jongetje, ik kwam eraan en vroeg gaat het. Ja hoor het valt wel mee maar er liep ook een zwarte labador met hun mee, is die van U. Nee ik ken hem niet affijn ze reden weer verder en ik liep weer verder.
Na een tijdje begon het te regenen ik kon gewoon doorlopen maar zij waren er niet op gekleed en schuilde ze. Net toen ik aankwam was het weer droog en gingen zij weer op weg. nadat ik toen maar heel lief tegen die hond begon te doen werd hij een stuk rustigger dus zei ik ga naar huis ga naar de baas en hij luisterde en droop af.
Groetjes van een Pelgrim

Reacties

Reacties

karin

Nahh de hondenfluisteraar kwam langs haha.Had je geen zin in een maatje?
Nou het gaat nog steeds goed zo te lezen he, de 1000 km alweer voorbij pfff knap hoor.
Het is hier vandaag opeens heel erg warm , maar het is toch nooit goed.
Wij gaan donderdag 2 nachtjes naar Leuven in Belgie grappig he?
Groetjes maar weer van Tino, Karin en moeders v leuven

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!