Op naar Santiago de Compostella te voet voor de 2 de Keer

Dag 63 woensdag 18-7 30 graden

Hoogte 235, Gelopen 17Km, gemiddeld 5.4Km/uur, N46.34.135 O2.11.213

Vannacht weer een wild gecampeerd dit keer met heel veel naakt slakken ja en die mag je dan smorgens weer verwijderen.
Heb je er wel eens een in je hand gehad, ik vind het in ierdergeval een glibberig gevoel. En ik gruwel er ook behoorlijk van , eerst schud ik alles goed uit de meeste vallen er dan wel vanaf.
Maar vanmorgen deed ik me rits open en dan zit er een verstopt geheel boven in een hoek, meestal verwijder ik ze met een haring en zwiep ze dan ver weg.
Ik hoor ze nooit au zeggen of dat ze het niet lekker vinden dus ik weet niet wat ze voelen, maar ik laat ze in leven dat wel.

Groetjes van Anton

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!